måndag 29 januari 2018

Ja dåligt uppdaterad har denna blogg varit. Mycket pga att jag jobbat för mycket samt att mina händer blivit så dåliga i tumartros/tennisarmbåge mm som tillslut krävt en operation av höger tumme under hösten. Som ni förstår har det varit många turer med detta och att det tagit på psyket i omgångar då jag inte utan smärta kan göra något av alla mina intressen. Allt som är kul gör jag med händerna! Men det hindrar mig ju inte. Mycket av mitt pyssel syns på instagram numer under namnet Tantannasvrå. Som jag tidigare visat har jag flera vrår att landa i. just nu tittar jag ut över mitt så smått snötäckta växthus i stan. Något som skänkt så mycket lycka men som i somras var mest en belastning. Har beslutat mig att inte så tomater i år. Klarade inte av att skola om dem ordentligt och allt blev till irritation och ledsenhet istället. Jag vet att jag alltid pressar mig liiiite för mycket och har svårt att hitta balans men vissa saker får jag lov att plocka bort nu. På bilden var jag nyopererad i november 2017 och har gått sjukskriven i 3 månader. Ska nu börja jobba igen på torsdag på halvtid. Och hoppas så klart att det ska gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar